مردم غزه در خط مقدم مبارزه با مستکبرین عالم هستند
کد خبر: 4182961
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵

مردم غزه در خط مقدم مبارزه با مستکبرین عالم هستند

فرمانده سابق سپاه استان سمنان گفت: امروز در یک امتحان الهی قرار داریم و کمترین کاری که می‌توانیم کنیم این است که دلمان با مردم ستمدیده فلسطین و غزه باشد، زیرا مردم غزه امروز در خط مقدم جبهه مبارزه مستضعفین عالم با مستکبرین هستند.

پرچم فلسطین

به گزارش ایکنا از سمنان، اسماعیل قاسمپور، فرمانده سابق تیپ ۱۲ قائم آل محمد (عج) استان، عصر روز گذشته، 28 آبان در جمع کارکنان رسمی و وظیفه سپاه استان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: عملیات طوفان‌الاقصی غزه را نباید به دید یک روز نگاه کرد؛ بلکه باید ۷۰ سال گذشته غزه و ۷۰ سال جنایت این رژیم را بررسی کرد.

وی با بیان اینکه پس از اشغال فلسطین توسط اسرائیل در سال ۱۹۶۷ جنگ شش روزه بین اعراب و اسرائیل رخ داد که با شکست مصریان و اردنی‌ها و سوریه ختم شد افزود: نتیجه آن آوارگی یک میلیون نفر از فلسطینیان بود و از آن تاریخ به بعد هم فلسطینیان تحت ظلم و ستم رژیم صهیونیست قرار گرفتند.

قاسمپور با بیان اینکه طوفان‌الاقصی ثابت کرد اسرائیلی‌ها سست هستند و قابل‌اتکا نخواهند بود، یادآور شد: اسرائیل از خانه عنکبوت سست‌تر است که در این راستا در این جنگ برای جهانیان نمایان شد که این موضوع را که اسرائیل چهارمین و پنجمین ارتش قدرتمند دنیا است و سیستم‌های اطلاعاتی و امنیتی و دفاعی اسرائیل و سپر و گنبد آهنین ضعیف، سست و دروغین هستند و این حملات وحشیانه صهیونیست‌ها در تلافی حمله‌ای است که اثرات آن غیرقابل جبران است.

فرمانده سابق تیپ ۱۲ قائم آل‌محمد(عج) استان سمنان متذکر شد: مشخص است پس از این حوادث زلزله‌ای به نام طوفان الاقصی اتفاق خواهد افتاد که با درگیری‌های گذشته کاملاً متفاوت است.

قاسمپور با اشاره به اینکه جنگ امروز غزه، دیگر جنگ اسلام و کفر نیست و مردم دنیا فهمیده‌اند که دیگر جنگ امروز جنگ انسانیت و خوی وحشی‌گری رژیمی کودک‌کش به نام صهیونیست است، یادآور شد: امروز در یک امتحان الهی قرار داریم و کمترین کاری که می‌توانیم کنیم این است که دلمان با مردم ستمدیده فلسطین و غزه باشد، زیرا مردم غزه امروز در خط مقدم جبهه مبارزه مستضعفین عالم با مستکبرین هستند.

انتهای پیام
captcha