اعطای بیش از ۵۵۰ فقره وام اشتغال‌زایی به متقاضیان از سوی بنیاد علوی
کد خبر: 4184219
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
در چهارمحال‌وبختیاری

اعطای بیش از ۵۵۰ فقره وام اشتغال‌زایی به متقاضیان از سوی بنیاد علوی

راهبر پیشرفت منطقه‌ای بنیاد علوی با اشاره به اینکه طی سال گذشته بیش از ۵۶۰ فقره وام اشتغالزایی تبصره ۱۶ با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان به متقاضیان نیازمند، کارآفرینان و افراد جویای کار این استان اعطا شد، گفت: در نتیجه اعطای این تسهیلات در سال‌های اخیر بیش از یک‌هزار و ۸۷۱ شغل در استان ایجاد و پایدارسازی شد.

حمایت بنیاد علوی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، محمد رضایی، راهبر پیشرفت منطقه‌ای بنیاد علوی امروز، پنجم آذرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به خدمات این بنیاد در جهت محرومیت‌زدایی و کمک به اقشار ضعیف جامعه، گفت: در همین راستا طی سال‌های اخیر با همکاری سایر نهادها خدمات مختلفی به مردم چهارمحال و بختیاری ارائه شده است.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته بیش از 560 فقره وام اشتغالزایی تبصره 16 با اعتباری بالغ بر60 میلیارد تومان به متقاضیان نیازمند، کارآفرینان و افراد جویای کار این استان اعطا شد، افزود: در نتیجه اعطای این تسهیلات در سال‌های اخیر بیش از یک‌هزار و 871 شغل در استان ایجاد و پایدارسازی شد.

رضایی از اهدای 750 سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند استان خبر داد و اظهار کرد: این زوج‌ها براساس تحقیقات محلی شناسایی و معرفی شدند و لوازم خانگی ایرانی با رعایت کرامت به آنها اهدا شد.

راهبر پیشرفت منطقه‌ای بنیاد علوی با بیان اینکه طی سال‌های گذشته 70 هزار و 620 بسته معیشتی بین محرومین مناطق دوردست استان توزیع شده است، تصریح کرد: در راستای محرومیت‌زدایی از مناطق محروم پنج مرکز درمانی نیز با وسایل پزشکی جدید تجهیز شدند.

وی با تأکید بر اینکه این اقدامات با روحیه جهادی و حضور مستمر در مناطق محروم محقق شده است، ادامه داد: احداث و تجهیز 399 کلاس درس و شش مسجد در مناطق سخت‌گذر استان از جمله اقدامات جهادی بنیاد علوی در استان است.

رضایی با اشاره به شناسایی افراد نیازمند فاقد مسکن ایمن در مناطق محروم استان، گفت: یک‌هزار و 260 مسکن طی سال‌های گذشته به همت بنیاد علوی در استان برنامه‌ریزی و احداث شد.

انتهای پیام
captcha