متقاضیان عمره مفرده در چهارمحال‌وبختیاری فراخوان شدند
کد خبر: 4188133
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴

متقاضیان عمره مفرده در چهارمحال‌وبختیاری فراخوان شدند

مدیر حج و زیارت چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اعزام کاروان ۱۰۸ نفره از زائران عمره مفرده چهارمحال و بختیاری در دی‌ماه، از دارندگان قبوض عمره مفرده با اولویت یک تا ۱۵۰ جهت ثبت‌نام در سامانه umrah.haj.ir دعوت کرد.

عمره مفرده

سعید محمدی فارسانی، مدیر حج و زیارت چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از استان با اشاره به اینکه سهمیه چهارمحال و بختیاری برای اعزام زائران به عمره مفرده یک کاروان است، اظهار کرد: این استان یک کاروان با ظرفیت ۱۰۸ زائر را در دی‌ماه سال جاری به حج عمره مفرده اعزام می‌کند که در ۱۸ دی‌ماه عازم سرزمین وحی می‌شود.

وی ادامه داد: شرکت خدمات مسافرتی دیار عاشقان شهرکرد از صفر تا صد ثبت‌نام و اعزام زائران حج عمره مفرده را برای متقاضیان دارای قبوض عمره مفرده از اولویت یک تا ۱۵۰ بر عهده دارد.

محمدی فارسانی تصریح کرد: از دارندگان قبوض عمره از اولویت یک تا ۱۵۰ خواسته شده که با توجه به نبود فرصت، هر چه سریع‌تر ثبت‌نام اولیه و تکمیلی خود را از طریق سامانه umrah.haj.ir یا مراجعه مستقیم به دفاتر خدمات زیارتی سطح استان انجام دهند. اگر با اولویت فعلی ظرفیت کاروان تکمیل نشود، فراخوان اولویت‌های جدید در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مدیر حج و زیارت استان تأکید کرد: دارندگان قبوض عمره مفرده توجه داشته باشند که گذرنامه‌ها از تاریخ پرواز حداقل هفت ماه اعتبار باید داشته باشد.

محمدی فارسانی در پایان گفت: همچنین با توجه به محدودیت زمان و ظرفیت اعزام زائران در این مرحله، تقاضا می‌شود دارندگان اولویت یک تا ۱۵۰ هر چه سریع‌تر جهت ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha