۸۷۲ شعبه اخذ رأی در کهگیلویه‌وبویراحمد پیش‌بینی شده است
کد خبر: 4189834
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴

۸۷۲ شعبه اخذ رأی در کهگیلویه‌وبویراحمد پیش‌بینی شده است

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه همه شرایط برای حضور پرشور مردم در انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ در این استان فراهم شده است، گفت: ۸۷۲ شعبه اخذ رأی در این استان پیش‌بینی شده است.

انتخابات

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری استان، سیدجواد هاشمی‌مهر، رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، سوم دی‌ماه در یازدهمین نشست ستاد انتخاباتی استان، اظهار کرد: همه شرایط جهت حضور پرشور مردم در انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ در این استان فراهم شده است.همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به تکمیل زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات باشکوه در این استان هستند.

وی با تأکید بر اینکه موضوع انتخابات باید در اولویت و رأس امور قرار گیرد، بر بی طرفی کامل و عدم جهت‌گیری جناحی مجریان انتخابات تاکید کرد و افزود: تأمین امنیت انتخابات و ایجاد بستری مناسب جهت برگزاری رقابتی سالم و پرشور و همچنین تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز شعب اخذ رأی در دستور کار قرار دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه‌وبویراحمد همچنین با تأکید بر تجهیز و تأمین نیازهای ستاد انتخابات درشهرستان‌ها، تصریح کرد: باید از تمامی ظرفیت و توان سه حوزه انتخابیه برای تأمین منابع انسانی، تجهیزات و امکانات جهت برگزاری باشکوه انتخابات پیش‌رو بهره برد.

هاشمی‌مهر با تشریح وظایف قانونی کمیته‌های مختلف ستاد انتخابات در شهرستان‌ها، خواستار ایفای نقش مؤثر آنان در فراهم کردن شرایط برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم شد.

وی با اشاره به آموزش انتخابات در سطح استان، ادامه داد: برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های آموزشی هیئت‌های اجرایی در دستور کار قرار گیرد.فرمانداران، بخشداران، دهیاران و شوراها بحث تبلیغات را در روستاها مدیریت کنید، هنوز در مناطق ما ریش سفیدان و بزرگان تأثیرگذار هستند که باید از ظرفیت آنها در بهتر برگزار کردن انتخابات استفاده کرد.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: بانک اطلاعات پشتیبانی انتخابات ازجمله تعداد خودروها، تجهیزات، صندوق‌های رأی، تعرفه‌های رأی و سایر امکانات مورد نیاز برای برگزاری انتخاب در استان تکمیل و در حال به روز شدن است.

هاشمی‌مهر افزود: مشکلات را به فرمانداری اطلاع داده و در کنار هم برای حل آنها تلاش کنید تا شاهد کاهش حضور مردم در انتخابات نشویم، در انتخابات باید رقابت‌ها سالم و در چهارچوب قانون صورت گیرد تا باعث برهم زدن نظم در شهر یا روستا نشود.

وی اضافه کرد: تمام فرایند انتخابات در سال‌جاری به‌صورت الکترونیکی بوده و کمیته فناوری و اطلاعات در همه فرمانداری‌ها این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.با توجه به اینکه برگزاری انتخابات پیش‌رو دارای اهمیت اساسی است کوچک‌ترین تعللی در بحث تامین زیرساخت‌های آن از هیچ مدیری پذیرفتنی نیست.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: برای نخستین بار در انتخابات پیش رو تبلیغات نامزدهای انتخاباتی از طریق رسانه ملی انجام می‌گیرد و این رسانه برنامه نامزدهای انتخاباتی را در دستور کار قرار داده است.

یادآور می‌شود، در این نشست به اهمیت مسئله آنتن‌دهی محل شعب اخذ رأی تأکید شد که نقاط کور شناسایی و نسبت به مسئله آنتن دهی در این نقاط اقدام شود.

انتهای پیام
captcha