۱۳۶ هزار تقاضای تلفنی و نامه‌ای توسط کاربران سامد در گلستان به ثبت رسید
کد خبر: 4191110
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹
استاندار گلستان:

۱۳۶ هزار تقاضای تلفنی و نامه‌ای توسط کاربران سامد در گلستان به ثبت رسید

زنگانه با بیان‌اینکه تمامی کاربران در سامانه سامد به‌عنوان نماینده رئیس‌جمهور شنونده درخواست‌های مردم بودند، گفت: ۱۳۶ هزار تقاضای تلفنی و نامه‌ای توسط کاربران سامد ثبت شده است.

علی‌محمد زنگانه، استاندار گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، همایش تجلیل و تقدیر از کاربران ستاد پاسخگویی سامد(تلفن 111) و پردازش نامه‌های مردمی دور دوم سفر حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس جمهور ایران به استان گلستان امروز، 10 دی با حضور  استاندار گلستان در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شد.

علی محمد زنگانه استاندار گلستان با بیان‌اینکه تمامی کاربران سامانه سامد به‌ عنوان نماینده رئیس‌جمهور شنونده درخواست‌های مردم بودند و ۱۳۶ هزار تقاضای تلفنی و نامه‌ای را ثبت کرده‌اند، گفت: انعکاس اخبار توسط رسانه‌ها و صدا وسیما و همچنین تلاش دستگاه‌ها و مهم‌تر از آن مردم ولایتمدار استان بیانگر همدلی در استان در مسیر توسعه است.

زنگانه با اشاره به اینکه همه کوشیدند تا میزبانی شایسته‌ای را از شخص رئیس‌جمهور داشته باشیم، اظهار کرد: استان گلستان نیازمند رسیدن به میانگین درآمد سرانه مردم کشور و ارتقا درآمد ناخالص با سرمایه‌گذاری 224 همتی در استان بود که تا به امروز 150 همت از این سرمایه‌گذاری‌ها با تلاش همه مردم شریف استان محقق گشته است.

وی تعداد پروژه‌های مصوب در مسیر آبادانی استان در این سفر را 130 همت دانست و افزود: در حوزه آب، برق و فاضلاب بیش از 60 هزار میلیارد ریال پروژه از 61 هزار و هفتصد میلیارد ریال پروژه به بهره‌برداری رسید.

استاندار گلستان با اشاره به افتتاح بیش از 45 هزار میلیارد ریال پروژه در حوزه راه و جاده، تصریح کرد: گلستان با 95 نقطه حادثه خیز دومین استان حادثه‌خیز کشور بوده که با تدبیر و همت دولت سیزدهم بیش از 30 نقطه ایمن‌سازی و اعتباری به مبلغ 33 هزار و پانصد میلیارد ریال برای روشنایی جاده‌ها و اتمام پروژه‌های کریدور شرقی غربی در استان در نظرگرفته شده است.

زنگانه با بیان اینکه در دور دوم سفر 9 هزار و پانصد میلیارد ریال در حوزه ساخت، تجهیز و نوسازی مدارس مصوب شده است، ادامه داد: اتمام بیمارستان کودکان گرگان و بیمارستان گالیکش از افق‌های پیش‌بینی شده تا سال 1404 خواهد بود.

وی از تخصیص یک هزار میلیارد دیگر برای علاج‌بخشی سد و شمگیر خبر داد و گفت: تا پایان دولت سیزدهم تکلیف سد نرماب به عنوان اصلی‌ترین منبع تأمین آب شرب شرق استان مشخص شده و تمامی مجوزات برای پروژه شیرین سازی آب دریا نیز أخذ شده است.

استاندار گلستان با اشاره به تأکید ویژه رئیس جمهور به کانال آشور، بیان‌کرد: لایروبی کانال آشور بر اساس مصوبه ستاد ملی تالاب‌ها انجام شده و در مراحل بعدی پروژه علاج‌بخشی خلیج گرگان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

زنگانه از اجرای طرح گردشگری و طبیعت گردی جزیره آشوراده در عرصه 22 هکتاری خبر داد و افزود: جشن سنگ بنای منطقه آزاد اینچه برون برگزار و 53 همت سرمایه‌گذاری برای تکمیل زیر ساخت‌های این منطقه مصوب شد.

گفتنی است در این همایش از کارشناسان و مدیران دستگاه‌های برتر در زمینه پاسخگویی با حضور استاندار گلستان تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha