ثبت‌نام 601 نفر در مسابقات قرآن شرکت گاز لرستان
کد خبر: 4191135
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹

ثبت‌نام 601 نفر در مسابقات قرآن شرکت گاز لرستان

مسئول دارالقرآن شرکت گاز لرستان با اشاره به ثبت‌نام 601 نفر لرستانی برای شرکت در مسابقات قرآن این شرکت گفت: مرحله استانی این مسابقات با عنوان «بهار در بهار» فروردین‌ماه سال آینده برگزار می‌شود.

نصیر محمدزاده، دبیر شورای فرهنگی و مسؤل دارالقرآن شرکت گاز استان لرستاننصیر محمدزاده، دبیر شورای فرهنگی و مسؤل دارالقرآن شرکت گاز استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به پایان مرحله نام‌نویسی مسابقات قرآنی شرکت گاز استان گفت: مرحله استانی مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه ویژه کارکنان شرکت گاز لرستان و همسران و فرزندان آنها با عنوان «بهار در بهار» فروردین‌ماه سال آینده برگزار می‏شود.

وی افزود: برای شرکت در این دوره از مسابقات قرآن شرکت گاز لرستان 601 نفر نام‌نویسی کرده‌اند که 210 نفر در بخش کارکنان، 160 نفر در بخش همسران و 231 نفر نیز در بخش فرزندان نام‌نویسی کرده‌اند.

محمدزاده ادامه داد: این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، قرائت تقلیدی، صحیح‎خوانی، حفظ تخصصی و عمومی، اذان، مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه، نقاشی، عکاسی و  خوشنویسی با موضوع  قرآنی برگزار می‏‌شود.

وی در خاتمه یادآور شد: مرحله استانی این مسابقات اواخر فروردین‌ماه سال آینده برگزار می‌شود و در سه‌ ماه باقی‌مانده تا مسابقات آموزش و توانمندسازی ثبت‌نام‌ کنندگان انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha