مرکز افق حرم آستانه شیراز کتابخوانان را فراخواند
کد خبر: 4193681
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹

مرکز افق حرم آستانه شیراز کتابخوانان را فراخواند

رئیس هیئت امنای آستان مقدس حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز از برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب‌های «شرح ماجرا» و «از چیزی نمی‌ترسیدم» به‌ همت مرکز افق این آستان مقدس خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحی‌الدین طاهری، رئیس هیئت امنای آستان مقدس حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحی‌الدین طاهری، رئیس هیئت امنای آستان مقدس حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز، امروز، 23 دی‌ماه در جمع خبرنگاران از برگزاری مسابقه کتابخوانی خبر داد و گفت: این مسابقه از متن دو کتاب «شرح ماجرا» و «از چیزی نمی‌ترسیدم» برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مسابقه کتابخوانی به همت مرکز افق حرم سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز برگزار خواهد شد، افزود: مسابقه مذکور به‌مناسبت ایام هفته بصیرت و هفته مقاومت برگزار خواهد شد.

طاهری زمان برگزاری مسابقه مذکور را 29 و 30 دی‌ماه جاری اعلام کرد و گفت: کتاب نخست مروری بر دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) درباره فتنه ۸۸ است و کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم» شرح زندگی مردی از دل روستایی دورافتاده در کرمان است که چند دوره از زندگی ساده و کوتاهش را روایت کرده است.

رئیس هیئت امنای آستان مقدس سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز هدف از برگزاری این مسابقه را ضمن گسترش فرهنگ کتابخوانی، آشنایی بیشتر مردم به‌ویژه نسل جوان با موضوعات بصیرت و جبهه مقاومت دانست و افزود: عموم مردم به‌ویژه نسل جوان کشور نیازمند تأمل و تفکر بیشتر در خصوص مباحث بصیرتی و همچنین آشنایی بیشتر و دقیق‌تر با زندگانی شهدایی همچون سلیمانی‌هاست.

وی در خصوص نحوه ثبت‌نام و شرکت در این مسابقات گفت: نام‌نویسی در هر دو مسابقه از طریق فضای مجازی است و علاقه‌مندان تا ۲۸ دی‌ماه جاری فرصت دارند از طریق ایتا و ارسال پیام به کاربری sharifizadeh00@ در این مسابقات کتابخوانی شرکت کنند.

طاهری بیان کرد: زمان اعلام نتایج مسابقات کتابخوانی «شرح ماجرا» و «از چیزی نمی‌ترسیدم»  دوم بهمن‌ماه سال جاری مصادف با جشن میلاد امام جواد(ع) و زمان اهدای جوایز، پنجم بهمن‌ماه مصادف با جشن سالروز میلاد امیرالمؤمنین(ع) و روز پدر خواهد بود.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - ۲۱:۰۷
0
0
چون برگزاری مسابقات به صورت مجازی است متاسفانه نتایج آن واقعی نیستند کاش مسئولین محترم آزمونها را حضوری برگزار میکردند تا اعتبار فرهنگی آن افزون میشد
captcha