ویژه‌نامه اینترنتی میلاد جوادالائمه(ع) منتشر شد
کد خبر: 4195261
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷

ویژه‌نامه اینترنتی میلاد جوادالائمه(ع) منتشر شد

ویژه‌نامه اینترنتی به مناسبت میلاد جوادالائمه(ع) با محتوای متنوع، خواندنی و شنیدنی منتشر شد.

ویژه‌نامه اینترنتی میلاد جوادالائمه(ع) منتشر شدبه گزارش ایکنا، ویژه‌نامه اینترنتی به مناسبت میلاد امام جواد(ع) با محتوای متنوع، خواندنی و شنیدنی شامل بخش‌های سخنرانی مکتوب، نگارخانه، کلیپ و نماهنگ، مقالات، اشعار، صوت، نرم‌افزار، استوری و پرسمان منتشر شده است که در سایت بلاغ بارگذاری شده است.

در بخش سخنرانی مکتوب به موضوعاتی، چون تحلیل خصوصیات ویژه جوادالائمه(ع)، چند نکته کلیدی از زندگانی امام جواد(ع)، نگاهی گذرا به سیره قرآنی امام(ع)، امام جواد علیه السلام پاسدار حریم وحی و امامت حضرت امام جواد(ع) در یک نگاه پرداخته شده است.

در بخش مقالات می‌توان به موضوعاتی مانند «امام جواد(ع) مولودی با برکت»، «امام جواد(ع) به روایت اهل سنت»، «رویداد‌های عصر امام جواد(ع)»، «برکت‌های مادی و معنوی حیات امام جواد(ع)»، «مناظرات امام جواد(ع)» و «امام جود و بخشش» اشاره کرد.

در بخشی از مقاله «رویداد‌های عصر امام جواد(ع)» آمده است؛ دوران حیات پربرکت امام جواد(ع) مصادف با خلافت مأمون و معتصم عباسی است که قریب دو سال، امام در عصر خلافت معتصم می‌زیسته و بقیه عمر خود را در زمان خلافت مأمون گذرانده است. اولین سفر امام جواد(ع) در معیت پدر بزرگوارشان امام رضا(ع) برای زیارت خانه خدا است. در این سفر، امام جواد(ع) پنج‌ساله بود.

در این ویژه‌نامه در بخش پرسمان به چند سوال به صورت تشریحی و مستدل پاسخ داده شده است، سؤال‌ها از این قرار است؛ به امامت رسیدن امام جواد(ع) در هفت‌سالگی، چگونه با مسئولیت و جایگاه امامت قابل جمع است، چرا امام دختر کسی را که پدرش را کشته، به همسری گرفت، منبع حرز امام جواد(ع) و روش استفاده از آن چگونه است و ماجرای حضور حکیمه، دختر امام کاظم(ع) در هنگام تولد امام جواد(ع) چه بود؟

نرم‌افزار‌های «زندگی امام جواد»، «۴۰ داستان و ۴۰ حدیث از امام جواد(ع)»، «الگوی دانشمندان جوان»، «غریب بغداد» و «تجسم صلابت» در بخش نرم‌افزار قابل دسترسی و نصب است.

انتهای پیام
captcha