لزوم توجه جدی به پیوست جمعیت و حجاب و عفاف در برنامه‌ها
کد خبر: 4197557
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل تأکید کرد؛

لزوم توجه جدی به پیوست جمعیت و حجاب و عفاف در برنامه‌ها

حجت‌الاسلام سیدمحسن محسنی گفت: ادارات و نهاد‌ها باید در برنامه‌ها و طرح‌های اداری پیوست جمعیت، فرزندآوری و حجاب و عفاف را مورد توجه قرار دهند.

لزوم توجه جدی به پیوست جمعیت و حجاب و عفاف در برنامه‌هابه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام سیدمحسن محسنی، معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، ۱۳ بهمن‌ماه در نشست هم‌اندیشی با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری اردبیل و رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی و مسئولان تشکل‌های دینی با عنوان «مشارکت حداکثری، تجلی اراده ملی و بسترسازی تمدن نوین اسلامی» از آمادگی این اداره در عمل به فرامین رهبری در استفاده از ظرفیت‌ها برای مشارکت حداکثری در انتخابات خبر داد.

وی افزود: مسائل مهم فرهنگی باید به همت عموم متولیان عرصه فرهنگی و تبلیغی انجام و پیوست‌های فرهنگی از جمله جمعیت و حجاب و عفاف در مکاتبات اداری و برنامه‌ها و طرح‌ها مورد توجه جدی قرار گیرد.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی اردبیل با تأکید بر ضرورت توجه به قرارگاه جهاد تبیین بیان کرد: رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی باید ضمن بررسی داده‌ها و اطلاعات مناطق محل فعالیت، پس از نیازسنجی دقیق فرهنگی، با قرارگاه جهاد تبیین در راستای حل مسائل و مشکلات فرهنگی، ارتباط مستمر و مؤثر داشته باشند.

محسنی با اشاره به افزایش ۹۱ درصدی تعداد معتکفان در استان اردبیل افزود: در اعتکاف امسال حضور ۹۱ درصدی اقشار مختلف مردم به‌ویژه نوجوانان و جوانان سرمایه مهم فرهنگی برای استان به‌شمار می‌رود که باید در طول سال از دستاورد‌های اعتکاف بهره برد.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی اردبیل این اداره را مسئول کارگروه هیئت‌های مذهبی در تبیین اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات عنوان کرد و گفت: کارگروه هیئت‌های مذهبی و مداحان بر عهده اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل است که باید با برنامه‌ها و جلسات سخنرانی و محافل دینی در مناسبات ملی و مذهبی شور و شعور انتخاباتی را در بین آحاد جامعه تقویت کنیم.

انتهای پیام
captcha