نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با نماینده جامعه المصطفی در عراق دیدار کرد
کد خبر: 4197725
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با نماینده جامعه المصطفی در عراق دیدار کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان در سفر به عراق و در حاشیه زیارت عتبات عالیات در نمایندگی جامعه المصطفی کاظمین عراق حضور پیدا کرد و در جریان فعالیت‌های این دانشگاه قرار گرفت.

دیدار نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با نماینده جامعه المصطفی در عراق

به گزارش خبرنگار ایکنا به نقل از نمایندگی المصطفی در عراق، حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌ فقیه در استان خوزستان در سفر به عراق و در حاشیه زیارت عتبات عالیات در جامعه المصطفی شهر مقدس کاظمین حضور پیدا کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این دانشگاه قرار گرفت.

در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی محسن‌زاده، رئیس نمایندگی جامعه المصطفی در عراق با اشاره به فعالیت‌های این دانشگاه، اظهار کرد: نمایندگی جامعه المصطفی در دو بخش حوزوی و آکادمی فعال است و با استقبال بسیار خوبی ازسوی جوانان عراقی مواجه است به طوری که شعب این نمایندگی در سه واحد کاظمین، کربلا و نجف فعال است.

سپس حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌ فقیه در استان خوزستان از دست‌اندرکاران این دانشگاه به واسطه فعالیت ارزنده علمی در عراق قدردانی کرد و گفت: این خدمات ارزنده و سطح عالی علمی در عراق موجب تقویت برادری دو ملت ایران و عراق می‌شود.

انتهای پیام
captcha