انتخابات، لیله‌القدر انقلاب و نظام است
کد خبر: 4202895
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰

انتخابات، لیله‌القدر انقلاب و نظام است

امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه انتخابات، لیله‌القدر انقلاب و نظام است، گفت: با انتخاب خود سرنوشت کشور را حداقل برای چهار سال آینده تعیین می‌کنید، جایگاه مجلس ریل‌گذاری برای دولت‌هاست هر چه ما درست انتخاب کنیم و به انسان‌های دارای فکر و خلاقیت رأی دهیم، مردم سالاری را تقویت کردیم.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر، امام جمعه دهدشت

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر، امام جمعه دهدشت امروز، 11 اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دهدشت، اظهار کرد: یکی از مصادیق تقوا، تقویت حکومت دینی و الهی و ولایی است امروز روز انتخابات تقوا ایجاب می‌کند برای سرافرازی و سربلندی و برای آینده کشوری که پرچم دین حق را برافراشته است قیام کنیم و رأی دهیم، هر رأی ما تقویت نظام اسلام و تیری به قلب دشمن است.

وی با بیان اینکه تقوای سیاسی مشارکت در انتخابات و دعوت دیگران به شرکت است، افزود: خداوند فرمان می‌دهد امانت را به صاحبانش بدهید امروز انتخابات و رای دادن امانت است هر رأی ما باید بر اساس امانتداری باشد. انسان اگر خیانت در امانت کند منافق است، در روایت آمده به رکوع و سجود نگاه نکنید بلکه به امانت و راستگویی او بنگرید.

امام جمعه دهدشت در ادامه در خصوص ملاک‌های انتخاب اصلح در انتخابات، اضافه کرد: هر چه انسان توانمند و آشنا به مسائل کشور انتخاب کنیم به تعهد خود عمل کرده‌ایم. انتخابات لیله‌القدر انقلاب و نظام است، امروز انتخابات صحنه امید و ناامیدی است؛ امید برای دوستان و ناامیدی برای دشمنان. چشم عالم به انتخابات ایران است ایران به جایگاهی از قدرت رسیده که دنیا مشاهده می‌کند مردم امروز چه کسانی را انتخاب می‌کنند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با اشاره به حضور بیش از 15هزار نفر در عرصه رقابت، بیان کرد: این یک ظرفیت است و جای شکرگزاری دارد. یک زمانی در کشور ارباب و رعیت بود انتخاباتی نبود امروز اما هر کدام از شما ارباب برای انتخاب شوندگان هستید.

وی تصریح کرد: هر چه مجلس قدرتمند باشد عزت و استقلال کشور بیشتر است هرچه نماینده توانمند انتخاب کنیم برای مسائل کشور بهتر تصمیم‌گیری می‌شود، امروز مجلس به انسان‌های متخصص نیاز دارد حضور حداکثری قدرت و امنیت و اقتدار کشور را بالا خواهد برد.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه به کسی رأی دهید که روحیه انقلابی داشته باشد و منافع و مصالح نظام را بر منافع شخصی خود ترجیح دهند، افزود: انتخابات حفظ اقتدار ملی است رأی را به کسی دهید که در مجلس کرسی داشته باشد توان سخن و تحلیل داشته باشد و مشکلات را فریاد بزند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر در پایان با اشاره به هفته مساجد، گفت: معرفت افزایی و روشنگری در مساجد بیشتر شود، مساجد پایگاه مقاومت فرهنگی و فعالیت اجتماعی باشند. هیأت امنای مساجد نسبت به جذب جوانان و نوجوانان اهتمام جدی داشته باشند مسجدی که خالی از این قشر باشد، مرده است. 

انتهای پیام
captcha