منافسه دیدنی حامد شاکرنژاد و ابوالقاسمی با بازیکن سابق آرسنال + فیلم
کد خبر: 4206554
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۱

منافسه دیدنی حامد شاکرنژاد و ابوالقاسمی با بازیکن سابق آرسنال + فیلم

ایوب عاصف، بازیکن سابق فوتبال آرسنال و قاری ممتاز، تلاوتی دیدنی از خود به معرض نمایش گذاشت که با منافسه حامد شاکرنژاد، قاری بین‌المللی و استاد احمد ابوالقاسمی همراه بود.

منافسه دیدنی حامد شاکرنژاد با بازیکن سابق آرسنال + فیلم

به گزارش ایکنا، شیخ محمد ایوب عاصف، بازیکن سابق تیم آرسنال و قاری مصری ساکن لندن با حضور در فصل دوم برنامه تلویزیونی محفل که عصر چهارشنبه، اول فروردین از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد آیاتی از سوره مبارکه نمل را تلاوت کرد.

فیلم تلاوت آیات ۱۵ و ۱۶ سوره مبارکه نمل

وَلَقَدْ آتَيْنَا دَاوُودَ وَسُلَيْمَانَ عِلْمًا وَقَالَا الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي فَضَّلَنَا عَلَى كَثِيرٍ مِنْ عِبَادِهِ الْمُؤْمِنِينَ ﴿۱۵﴾ وَوَرِثَ سُلَيْمَانُ دَاوُودَ وَقَالَ يَا أَيُّهَا النَّاسُ عُلِّمْنَا مَنْطِق وَأُوتِينَا مِنْ كُلِّ شَيْءٍ إِنَّ هَذَا لَهُوَ الْفَضْلُ الْمُبِينُ.

در ادامه حامد شاکرنژاد و استاد احمد ابوالقاسمی، میزبانان برنامه محفل او را در یک اجرای دیدنی از منافسه قرآنی همراهی کردند.

 

محمد ایوب عاصف، قاری مصری و بازیکن سابق آرسنال کیست؟

محمد ایوب عاصف، قاری قرآن اهل مصر بوده اما در لندن به دنیا آمده است و آنجا بزرگ شده است او فوتبالیست بوده و سابقه بازی در تیم آرسنال را در کارنامه فوتبالی خود دارد.

منافسه دیدنی حامد شاکرنژاد و ابوالقاسمی با بازیکن سابق آرسنال + فیلم
محمد ایوب عاصف در دوران نوجوانی فوتبال را شروع کرد و موفق شد به آکادمی تیم آرسنال بپیوندد و کم‌کم به تیم بزرگسالان آرسنال راه پیدا کند.

او به شدت متدین بوده و علاقه زیادی به قرائت قرآن دارد و در دوران فوتبالی‌اش در ماه رمضان زمانی که به میدان می‌رفت حین اذان مغرب در وسط زمین اقدام به افطار می‌کرد؛ کاری که مورد تحسین بسیاری از مسلمانان قرار می‌گرفت.

آغاز فعالیت قرآنی محمد ایوب عاصف

محمد ایوب عاصف از کودکی قاری قرآن بود و در دوان فوتبالش نیز در مسابقات قرائت قرآن شرکت می‌کرد و افتخارات زیادی در این زمینه نیز به دست آورده است.

منافسه دیدنی حامد شاکرنژاد و ابوالقاسمی با بازیکن سابق آرسنال + فیلم

وی درباره نحوه گوش‌دادن به صوت قرآن در کشورهای مختلف گفت: مردم کشورهای اروپایی در استماع قرآن تفاوت بسیاری با مردم مصر دارند. به عنوان مثال مردم انگلیس با آرامش تمام به صوت قرآن گوش می‌دهند اما مصری‌ها در محافل قرائت قرآن، قاری را بسیار مورد تشویق قرار می‌دهند و تفاوت میان مقامات قرآنی و روش‌های تلاوت قرآن را می‌شناسند.

انتهای پیام
captcha