میزان نارضایتی از نهاد‌های دولتی کم نیست
کد خبر: 4206617
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۰
آیت‌الله العظمی سبحانی:

میزان نارضایتی از نهاد‌های دولتی کم نیست

یک مرجع تقلید در دیدار با دو تن از منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش مضاعف نمایندگان مردم برای برطرف کردن ریشه‌ای مشکلات، گفت: عملکرد اداره و دستگاه‌های دولتی را زیرنظر داشته باشید و به آن‌ها تذکر دهید چرا که میزان نارضایتی از آن‌ها متأسفانه کم نیست.

آیت‌الله العظمی جعفر سبحانی، از مراجع معظم تقلید شیعه در قم

به گزارش خبرنگار ایکنا، آیت‌الله العظمی جعفر سبحانی، از مراجع معظم تقلید شیعه در قم، ظهر امروز پنجشنبه دوم فروردین ۱۴۰۳ در دیدار حجج اسلام و المسلمین سیدمحمد نبویان و قاسم روانبخش از نمایندگان منتخب مردم تهران و قم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک حلول ماه رمضان و آغاز بهار طبیعت با بیان اینکه خدمت در مجلس وظیفه بسیار سنگینی است که برعهده نمایندگان است، اظهار کرد: شما به نماینده تعداد زیادی از آحاد جامعه هستید که در مجلس حاضر شده‌اید، این امر مسئولیت دو چندانی بر دوش شما گذاشته است؛ حال اگر نماینده فرد بودید کار شما آسان بود.

این مرجع تقلید شیعیان با اشاره به تلاش مضاعف نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای برطرف کردن ریشه‌ای مشکلات افزود: عملکرد اداره و دستگاه‌های دولتی را زیرنظر داشته باشید و به آن‌ها تذکر دهید چرا که میزان نارضایتی از آن‌ها متأسفانه کم نیست.

ایشان با بیان اینکه نظارت مستمر و مداوم می‌تواند رضایتمندی مردم را به همراه داشته باشد، ادامه داد: دستگاه‌ها و اداره‌های دولتی سعی کنند تا بیش از پیش مشکلات افراد را رفع کنند.

آیت‌الله العظمی سبحانی تصریح کرد: به افراد قبلی هم این صحبت‌ها گفته شد، اما برخی یادشان ماند و برخی هم فراموش کردند و امیدواریم اگر مسئله‌ای را به شما اطلاع دادیم، پیگیری و رفع کنید و فقط شنونده نباشید.

انتهای پیام
captcha