خدمت‌رسانی هلال احمر البرز به 240 هزار مسافر نوروزی
کد خبر: 4208142
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱

خدمت‌رسانی هلال احمر البرز به 240 هزار مسافر نوروزی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز گفت: بیش از ۲۴۰ هزار نفر از خدمات این نهاد در طرح‌های نوروزی بهره‌مند شدند.

هلال احمر

محمدباقر خلفی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: طرح خدمات بشردوستانه اعضای جوانان هلال احمر از ۲۴ اسفندماه سال گذشته در ۱۴۶ پست ثابت و ۲۳۹ پست سیار آغاز شد.

وی اضافه کرد: در این طرح، خدماتی از جمله سنجش فشارخون، قند خون و پایش سلامت و ایجاد فضای دوستدار کودک برای سرگرمی و بازی کودکان همراه با آموزش ارائه شد.

خلفی افزود: علاوه براین، در پویش «بهرفت» که به منظور جذب مشارکت و یادآوری مسئولیت اجتماعی به عموم مردم در پست‌های نوروزی اجرا شد ۳۲ هزار و ۳۵۱ نفر از مردم و مسئولان شرکت داشتند تا از حامیان و مجریان بهبود رفتارهای ترافیکی باشند.

وی ادامه داد: در بخش‌های پیشگیری از مخاطرات و توزیع اقلام فرهنگی و اجرای پویش سبز که به منظور حفظ محیط زیست و پاکسازی طبیعت از زباله انجام شد هم ۱۶ هزار و ۹۲۵ نفر از از هموطنان و هم استانی‌ها از خدمات ارائه شده استفاده کردند.

خلفی گفت: همچنین طی اجرای طرح نوروزی، در بخش اطلاع‌رسانی نقاط پرخطر و راهنمایی مسافران به اماکن گردشگری، فرهنگی و تفریحی خدمات لازم به مسافران ارائه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز یادآورشد: در اجرای این طرح ۷۰ هزار و ۷۹۵ مورد نیز از اقدامات پیشگیرانه از سوانح و اماکن پر خطر، آموزش‌های امدادی و ایمنی از قبیل مهارت‌های امدادی و ۲۳ هزار و ۶۸۸ نفر از خدمات امدادی، سلامت، فرهنگی-آموزشی و برنامه‌های ترافیکی، هشدارها و امثال آن استفاده کردند.

انتهای پیام
captcha