اختتامیه مسابقات قرآنی «سفیر مهربانی» برگزار شد
کد خبر: 4209669
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵

اختتامیه مسابقات قرآنی «سفیر مهربانی» برگزار شد

اختتامیه هجدهمین دوره‌ مسابقات قرآنی «سفیر مهربانی» یادبود استاد مرحوم علی اربابی به صورت حضوری و با حضور جمعی از چهره‌های قرآنی در امامزادگان پنج تن لویزان برگزار شد.

اختتامیه هجدهمین دوره‌ مسابقات قرآنی «سفیر  مهربانی» برگزار شدمرحله نهایی و اختتامیه هجدهمین دوره‌ مسابقات قرآنی «سفیر مهربانی» یاد بود استاد مرحوم علی اربابی، شب گذشته دوشنبه بیستم فروردین‌ماه از ساعت ۲۲:۳۰ به صورت حضوری و با حضور جمعی از چهره‌های قرآنی در امامزادگان پنج تن لویزان برگزار شد.

مهدی کارگری، دبیر مسابقات قرآنی سفیر مهربانی در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برگزاری اختتامیه هجدهمین دوره‌ مسابقات قرآنی «سفیر  مهربانی»، گفت: شب گذشته این مسابقات، یادبود استاد مرحوم علی اربابی با حضور نفرات برگزیده برگزار شد. مسابقات سفیر مهربانی ویژه آقایان زیر ۱۷ سال در رشته‌های قرات تحقیق، حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ و کل قرآن، ۱۷ تا ۵۰ سال در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ ۱۰، ۲۰ و کل قرآن و ۵۰ سال به بالا در رشته قرات تحقیق و بخش بانوان نیز در رشته‌های مفاهیم سوره مبارکه مومنون ترجمه الهی قمشه‌ای برپا شد.

دبیر مسابقات قرآنی سفیر مهربانی ادامه داد: در این دوره از مسابقات داورانی ازجمله امیر آقایی و مهدی عباسی در بخش حفظ، محمدحسین سعیدیان، حامد ولی‌زاده صوت، علی‌اکبر ملک‌شاهی و صالح اطهری‌فر در بخش لحن، محمدرضا پورزرگری و عباس امام‌جمعه در بخش تجوید و بخش وقف و ابتدا با داوری سعید رحمانی و احمد زرنگار به داوری پرداختند.

کارگری با اشاره به نتایج مرحله نهایی هجدهمین دوره مسابقات قرآنی «سفیر  مهربانی» گفت: در رشته حفظ کل قرآن کریم از سنین ۱۷ تا ۵۰ به ترتیب امیر علی ابوالفضلی با کسب بالاترین امتیاز از شهر تهران، عباس احتشام کاشانی از اصفهان و احمد معتمدی از شهر قم رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی در ادامه گفت: در رشته ترتیل سنین ۱۷ تا ۵۰ سال نیز حسین رفیعی‌پور از تهران، سبحان رفیع پرهیزکار از تهران و رسول بخشی از شهر تهران نفرات اول تا سوم این مسابقات معرفی شدند. در رشته قرائت تحقیق نیز به ترتیب علیرضا امانی از تهران، محمدصادق بهشتی از تهران و محمدرضا حقیقت‌فر نیز از شهر تهران رتبه‌های اول تا سوم این مسابقات را کسب کردند.

گزارش تصویری اختتامیه مسابقات قرآن «سفیر مهربانی»

اختتامیه هجدهمین دوره‌ مسابقات قرآنی «سفیر  مهربانی» برگزار شد

انتهای پیام
captcha