30 پروژه آموزشی در البرز کلید خورد
کد خبر: 4211440
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰

30 پروژه آموزشی در البرز کلید خورد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز گفت: خیرین مدرسه‌ساز برای اجرای ۳۰ پروژه آموزشی این استان در سال جاری همراه شدند.

30 پروژه آموزشی در البرز کلید خورد

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش البرز، حمید مسعودی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس البرز اظهار کرد: خیرین مدرسه‌ساز برای اجرای ۳۰ پروژه آموزشی این استان در سال جاری همراه شدند.

وی با اشاره به اینکه برای اجرایی‌شدن این پروژه‌ها پنج هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است که سهم خیرین از آن دو هزار میلیارد ریال است، افزود: اکنون سرانه آموزشی در استان البرز ۳.۲۴ مترمربع است که با تحویل این پروژه‌های آموزشی این سرانه به ۳.۳۶ مترمربع خواهد ر سید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز گفت: کمترین سرانه آموزشی را در شهرستان فردیس در استان البرز شاهد هستیم، بنابراین با تدابیر و هماهنگی آموزش و پرورش تلاش می‌شود گام‌های مؤثرتری در رفع مشکلات آموزشی آن برداریم.

وی در خصوص وضعیت ساخت و توسعه فضاهای آموزشی و تربیتی استان در سال گذشته یادآور شد: در ابتدای سال ۱۴۰۲ تعداد ۶۰ پروژه در دست احداث بود که در طول سال ۲۳ پروژه جهت بهره‌برداری به اداره‌کل آموزش و پرورش استان تحویل شد.

مسعودی تأکید کرد: با توجه به دستور ویژه رئیس‌جمهور در سفر استانی و اهتمام دولت مردمی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و استان امیدواریم بتوانیم گام‌های بلند و مؤثری برای مرتفع کردن مشکل کمبود فضای آموزشی استان برداریم.

انتهای پیام
captcha