کتاب «نور ایمان و عقل در حکمرانی» منتشر شد
کد خبر: 4212034
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۴

کتاب «نور ایمان و عقل در حکمرانی» منتشر شد

کتاب «نور ایمان و عقل در حکمرانی؛ طرح‌ریزی استراتژیک به منظور تأسیس و توسعه دانشکده‌های حکمرانی بر پایه انگاره‌های دینی» تلاشی هدفمند در ارائه الگوهای متنوع برای تأسیس و توسعه دانشکده‌های حکمرانی در ایران است، منتشر شد.

به گزارش ایکنا، کتاب «نور ایمان و عقل در حکمرانی؛ طرح‌ریزی استراتژیک به منظور تأسیس و توسعه دانشکده‌های حکمرانی بر پایه انگاره‌های دینی» تلاشی هدفمند در ارائه الگوهای متنوع برای تأسیس و توسعه دانشکده‌های حکمرانی در ایران است که توسط محمداسماعیل عبداللّهی، عضو هیئت علمی دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران انتشار یافته است.

این پژوهش بر پایه اسناد بالادستی نظام جمهوری اسلامی ایران و با رویکرد تمدنی و نگرش سیستمی به پردازش مدل‌های مختلف تأسیس و الگوهای متنوع ارتقای نرم‌افزاری دانشکده‌های حکمرانی پرداخته و در نهایت بر اساس زیست بوم انقلاب اسلامی ایران به مدل بهینه و برگزیده ای رسیده که به سیاستمداران، حکمرانان و دانشمندان جهان اسلام پیشنهاد شده است.

علاوه بر این کوشیده است تا بر همین اساس در یک حوزه علمی رشته و گرایش‌های مختلفی را طراحی و به عنوان نمونه ارائه دهد. این کتاب برای اولین بار در سال ۱۴۰۲ شمسی، توسط نشر مطالعات حِکمی منتشر شده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی https://hekmie.ir/shop/ مراجعه کنند.

کتاب «نور ایمان و عقل در حکمرانی» منتشر شد

انتهای پیام
captcha