وعده صادق، صرفاً تنبیهی علیه یاوه‌گویی‌های رژیم صهیونیستی بود
کد خبر: 4212039
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۸
شیخ حسن البغدادی:

وعده صادق، صرفاً تنبیهی علیه یاوه‌گویی‌های رژیم صهیونیستی بود

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان گفت: حمله پهپادی و موشکی ایران اسلامی صرفاً تنبیهی علیه یاوه‌گویی‌های رژیم صهیونیستی بود و رژیم اسرائیل بعد از پاسخ ایران در موقعیت بسیار سختی قرار گرفته است.

شیخ حسن البغدادی، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ حسن البغدادی، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان عصر امروز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت در پانزدهمین پیش‌نشست همایش بین‌المللی «۷۵ سال اشغالگری در فلسطین» که به همت مجتمع آموزش عالی علوم‌انسانی جامعه المصطفی برگزار شد، به تحولات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه‌های علمیه اشاره کرد و افزود: پیش از انقلاب اسلامی بدنه حوزه نسبت به مسائل جدید به‌ویژه تحولات فلسطین حساس نبود و تنها افراد شاخصی از علمای تراز نسبت به موضوعات روز جهان اسلام توجه داشتند.

وی اظهار کرد: امام موسی صدر یکی از شخصیت‌های تراز اسلام پیش از انقلاب گروهی را تشکیل داد تا با تجاوزات اسرائیل مقابله نمایند و امام خمینی(ره) نیز بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند ایران دستور همکاری با مبارزان جهاد اسلامی به‌ویژه امام موسی صدر را صادر کردند.

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان، حمایت و پشتیبانی جمهوری اسلامی را بارزترین نقطه قوام و استحکام حزب‌الله لبنان در خط مقدم مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی دانست و افزود: حمایت از رژیم صهیونیستی برای حفظ منافع غرب مهم‌ترین رویکرد ایالات متحده در حمایت از رژیم صهیونیستی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به پایه‌های سست رژیم غاصب صهیونیستی، با بیان این که اسرائیل قصد داشت تا بعد از عملیات طوفان الاقصی فلسطینیان، تمام جبهه مقاومت را با همکاری برخی از سران خائن کشور‌های اسلامی در هم بکوبد، اظهار کرد: حزب‌الله لبنان با آگاهی از توطئه‌های شوم استکبار جهانی چند روز بعد از عملیات ۷ اکتبر، عملیات نظامی را آغاز و این روند را روزبه‌روز قوی‌تر دنبال کرد. رژیم صهیونیستی الان خوب می‌داند اگر اسرائیل شهروندان لبنانی را هدف قرار دهد، حزب‌الله نیز شهرک‌های اسرائیلی را زیر آتش خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین البغدادی با اشاره به توطئه و شیطنت رژیم صهیونیستی علیه ایران اسلامی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق اشاره کرد و گفت: رژیم اسرائیل تصور نمی‌کرد این توطئه‌اش، پاسخ محکم و استوار و کوبنده ایران را به همراه داشته باشد.

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان به پیشنهاد آمریکایی‌ها به ایران برای ممانعت از پاسخ ایران اشاره کرد و گفت: حمله پهپادی و موشکی ایران اسلامی صرفاً تنبیهی علیه یاوه‌گویی‌های رژیم صهیونیستی بود و رژیم اسرائیل بعد از پاسخ ایران در موقعیت بسیار سختی قرار گرفته است.

شیخ حسن البغدادی، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان

حجت‌الاسلام‌والمسلمین البغدادی با اشاره به آرایش نظامی رژیم صهیونیستی در مرز سرزمین‌های اشغالی با لبنان با تأکید بر اینکه حزب‌الله آماده هر نوع رویدادی است، خاطرنشان کرد: اسرائیل همیشه در زمین دیگران عملیات انجام می‌داد و هیچ‌وقت در زمین خود نمی‌جنگید تا اینکه در جنگ ۳۳ روز حزب‌الله با شجاعت حیدری و الطاف الهی وارد میدان کارزار رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی شد؛ در صورت حمله رژیم صهیونیستی به سرزمین لبنان، حزب‌الله آمادگی دارد تا با کشاندن جنگ به سرزمین‌های اشغالی کار رژیم غاصب صهیونیستی را یکسره کند.

انتهای پیام
captcha