حدود ۷۰ هزار نفر در بیمارستان‌های صحرایی لرستان ویزیت شدند
کد خبر: 4212459
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۱
سال گذشته

حدود ۷۰ هزار نفر در بیمارستان‌های صحرایی لرستان ویزیت شدند

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: با حضور پزشکان متخصص و عمومی سال گذشته حدود 70 هزار نفر در بیمارستان‌های صحرایی استان ویزیت شدند.

سردار نعمت‌اله باقری، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران  روز گذشته، هفتم، اردیبهشت ماه در منطقه فرهاد آباد دلفان با حضور سردار باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) و رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، امام جمعه شهرستان دلفان و دیگر مسئولان استانی و شهرستان دلفان برپا شد.

سردار نعمت‌اله باقری، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در این مراسم گفت: به‌مناسبت تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در آستانه سالروز عملیات غرورآفرین حاج عمران در قالب یک اردوی جهادی، یک بیمارستان صحرایی در این بخش برپا شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته حدود 70 هزار نفر در بیمارستان‌های صحرایی استان ویزیت شدند، گفت: با حضور پزشکان متخصص و عمومی شامل دندانپزشکی، بینایی‌سنجی، خدمات پاراکلینیکی، مامایی، تغذیه، روانشناسی، مشاوره با موضوع جوانی جمعیت و سایر موضوعات پزشکی و فرهنگی باشد و همچنین غرفه‌های محصولات اقتصادی در راستای تحقق شعار سال، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و شعار سال، (جهش تولید با مشارکت مردم) با هدف کمک به حوزه اشتغال، تولید و توانمند سازی مردم برپا شده است.

باقری اظهارکرد:  بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» شهرستان دلفان در راستای خدمات‌رسانی و درمان بیماران محروم این بخش که دسترسی به امکانات بیمارستانی و پزشکان متخصص ندارند، برپا شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اظهار کرد: امروز هم در این شهرستان در تخصص‌های مختلف، زنان و زایمان، پوست، سونوگرافی و…، 20 پزشک عمومی، 20 دندانپزشک و در مجموع بیش از 270 نفر کادر پزشکی و مجموعه‌های پشتیبانی کننده در این شهرستان حضور پیدا کرده‌اند.

وی گفت: هدف از برپایی بیمارستان صحرایی در مناطق محروم استان و انجام خدمات پزشکی رایگان، کمک‌رسانی و بهبود سلامت مردمانی است که از امکانات درمانی مناسب برخوردار نیستند.

انتهای پیام
captcha