طرح «معراج» در دانشگاه فرهنگیان لرستان برگزار شد
کد خبر: 4212800
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷

طرح «معراج» در دانشگاه فرهنگیان لرستان برگزار شد

طرح آموزشی و تربیتی «معراج» ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان شهرستان خرم‌آباد با حضور حجج‌الاسلام والمسلمین بیاتی و فلاحی از اساتید مرکز تخصصی نماز و مهدویت کشور در شامگاه هشتم اردیبهشت ماه برگزار شد.

برگزاری طرح آموزشی و تربیتی معراج در دانشگاه فرهنگیان لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، طرح آموزشی و تربیتی «معراج» ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان شهرستان خرم‌آباد با حضور حجج‌الاسلام والمسلمین بیاتی و فلاحی از اساتید مرکز تخصصی نماز و مهدویت کشور در شامگاه، هشتم اردیبهشت ماه برگزار شد.

حجت‌الاسلام فلاحی، استاد مرکز تخصصی نماز در خصوص طرح آموزش و تربیتی معراج ویژه دانشجو معلمان اظهار کرد: توصیه ما به دانشجومعلمان دانشگاه این است که بحث نماز را جدی بگیریم و اولویت نخست باید مسائل اعتقادی به ویژه نماز باشد و امیدوارم که شما در این زمینه کوشا باشید تا دانش‌آموزان آینده نیز در عرصه نماز پیشگام باشند و از شما الگو گرفته و باید در انجام این مهم از ایده‌های خلاقانه و نو استفاده شود که امیدوارم در آینده معلمانی موفق باشید.

وی گفت: دوره آموزشی تربیتی معراج با رویکرد معارف نماز به مدت دو روز در شانزده  ساعت برگزار می‌شود و این دوره با هدف پاسخگویی به شبهات دانشجویان درباره نماز، توسعه و ایجاد فضای آزاداندیشی و نظریه‌پردازی و تحلیل و تبیین در حوزه نماز بوده و امید است که دانشجو معلمان با نهایت اهتمام و توجه به مباحث دوره بهره کافی و وافی را داشته باشند.

همچنین در این دوره سرفصل‌های آموزشی نمازشناسی و نقش نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی، شیوه‌های دعوت به نماز، آداب و اسرار نماز، تفسیر آیات نماز و نقش نماز در تحکیم خانواده و سبک زندگی تدریس شد.

انتهای پیام
captcha