کارگران در عمل به شعار سال پیشتاز هستند
کد خبر: 4212844
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹
مسئول بسیج کارگری آذربایجان غربی:

کارگران در عمل به شعار سال پیشتاز هستند

ناصر قره نقده‌ای گفت: کارگران در عمل به شعار سال و جامه عمل پوشاندن به منویات رهبر معظم انقلاب به معنای واقعی پیشتاز هستند.

ناصر قره‌نقده‌ای مسئول بسیج کارگری سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ناصر قره‌نقده‌ای مسئول بسیج کارگری سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 9 اردیبهشت در نشست بزرگداشت هفته کار و کارگر که در ارومیه برگزار شد، گفت: یک سوم جمعیت آذربایجان غربی را جامعه پرتلاش کارگران تشکیل می‌دهند، بنابراین بها دادن به این قشر بسیار ضرورت دارد.

وی امنیت شغلی، دستمزد، بیمه و ... را از جمله مسائلی برشمرد که جامعه کارگری با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، سپس ادامه داد: این قشر در تحقق یافتن شعار سال و عملیاتی کردن منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی نقش غیرقابل انکاری دارند و در جنگ اقتصادی سزبازان خط مقدم بوده و در عمل به شعار سال پیشتاز هستند.

مسئول بسیج کارگری سپاه شهدای آذربایجان غربی بر لزوم تلاش جدی و جهادی برای رفع مشکلات این قشر سختکوش تاکید کرد و بیان داشت: سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان در کارگروه رفع موانع تولید استانداری همچنین سازمان صنعت و معدن و تجارت، کمیسیون امنیت کارگری استانداری عضویت دارد، که از این رهگذر تلاش می‌کنیم نقش هرچند کوچکی در برطرف کردن چالش‌های پیش‌روی این قشر داشته باشیم.

قره‌نقده‌ای با بیان اینکه پنجم اردیبهشت تا یازدهم اردیبهشت ماه به عنوان هفته کار و کارگر نام‌گذاری شده است، گفت: در این راستا یکی از برنامه‌های شاخص برای نکوداشت ایام فوق اعزام کارگران از مناطق مختلف استان برای دیدار با رهبر معظم انقلاب است.

وی به اجرای 40 برنامه شاخص در استان اشاره کرد و بیان داشت: عطرافشانی مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس، توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان، برگزاری جشن خانوادگی، پیاده‌روی و کوهپیمایی، دیدار تشکل‌های کارگری استان با فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، دیدار انجمن‌های صنفی کارگران با نمایندگان مردم در مجلس، اجرای میدان تیر، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدا و تجلیل از سفیران تولید از جمله برنامه‌‌هایی که برای این ایام در نظر گرفته شده است.

قره‌نقده‌ای اضافه کرد: بازدید دانش‌آموزان از واحدهای تولیدی و صنایع، برپایی مسابقات ورزشی، برگزاری مسابقات فرهنگی، مانور حفاظت از مقر در واحدهای تولیدی و صنعتی، بازدید فرمانده‌های نواحی مقاومت بسیج سپاه شهرستان‌ها از کارخانه‌های استان، برپایی نشست‌های جهاد تبیین، تجلیل از کارگران نمونه برای اهدای نشان اقتصاد مقاومتی برنامه‌های دیگری هستند که برای این ایام تدارک دیده شده‌اند.

انتهای پیام
captcha