جامعه قرآنی در عرصه‌های مختلف موضع‌‌گیری‌ داشته باشند + فیلم
کد خبر: 3086275
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۲
پورزرگری:

جامعه قرآنی در عرصه‌های مختلف موضع‌‌گیری‌ داشته باشند + فیلم

گروه فعالیت‌های قرآنی: قاری بین‌المللی کشورمان در جلسه دیدار نوروزی جامعه قرآنی، بر موضع‌گیری فعالان قرآنی در عرصه‌های مختلف تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، محمدرضا پورزرگری، قاری بین‌المللی قرآن کشور در مراسم بازدید نوروزی فعالان قرآنی کشورمان که عصر روز شنبه 15 فروردین‌ماه و به میزبانی خبرگزاری ایکنا برگزار شد، در سخنانی ضمن انتقاد از غیبت برخی فعالان و مسئولان قرآنی در این مراسم، گفت: رسانه‌ها در ترویج فعالیت‌های قرآنی در جامعه نقش به سزایی دارند.
وی افزود: در حال حاضر برخی موارد و برخی ممیزی‌ها باعث شده است تا برخی از فعالان قرآنی کشورمان امکان حضور در برنامه‌های صدا و سیما را نداشته و ستاره‌های قرآنی کشورمان در جامعه به منصه ظهور نرسند.
این قاری بین‌المللی کشورمان در ادامه به لزوم موضع‌گیری‌های جامعه قرآنی کشورمان در مقاطع مختلف اشاره و تصریح کرد: به اعتقاد من ما باید در برابر مواضع افرادی همچون «العفاسی» موضع بگیریم چرا که اعتقاد من بر این است که در نظام جمهوری اسلامی ایران قاریان باید در برابر مجامع دیگر و فعالیت‌های دیگر موضع‌گیری‌های خاص خود را داشته باشند.
پورزرگری در پایان اظهار کرد: جامعه قرآنی ما باید در زمینه جنایاتی که در یمن و یا سایر کشورها صورت می‌گیرد موضع‌گیری کنند، ما شاهد هستیم با وجود برخی موضع‌گیری‌های قاریان سایر کشورها همچنان تلاوت‌های آنها از مجاری مختلف پخش می‌شود.

captcha