بهره‌گیری از نقطه‌نظرات قرآنیان در سیما و صدای قرآن
کد خبر: 3089421
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵

بهره‌گیری از نقطه‌نظرات قرآنیان در سیما و صدای قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: در دیدار نوروزی جامعه قرآنی بر بهره‌گیری از نقطه‌نظرات اساتید و اهالی قرآن در سیما و صدای قرآن تأکید شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، محمدحسین محمدزاده، مدیر رادیو قرآن در دیدار نوروزی جامعه قرآنی که عصر روز گذشته، 15 فروردین‌ماه در خبرگزاری ایکنا برگزار شد، اظهار کرد: رادیو قرآن و شبکه قرآن سیما به عنوان دو شبکه تخصصی رسانه ملی در حوزه قرآن همواره آمادگی کامل برای دریافت نظرات و پیشنهادات جامعه قرآنی را دارند.
وی افزود: نظرات و پیشنهادات جامعه قرآنی که به رادیو قرآن و شبکه قرآن سیما انعکاس داده می‌شود جهت ارتقای کیفی هر دو رسانه تخصصی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
محمدزاده ادامه داد: همچنین برنامه‌های رادیو قرآن و شبکه قرآن سیما همواره از خبرگزاری ایکنا نیز اطلاع‌رسانی شده و پوشش داده می‌شود تا بتوانیم از این طریق همدلی و همزبانی بین این رسانه‌ها و مخاطبان ایجاد شود.
وی ابراز امیدواری کرد که در سال جدید شاهد ارتقای بیشتر در حوزه فعالیت‌های قرآنی و رسانه‌های قرآنی باشیم و نقاط قوت را برجسته کرده و نقاط ضعف را کم کنیم.
مدیر رادیو قرآن عنوان کرد: اینکه بعد از گذشت بیش از 36 سال از انقلاب اسلامی یک خبرگزاری که کار اصلی آن ژورنالیستی است اقدام به برگزاری دیدار نوروزی جامعه قرآنی می‌کند از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب است و باید درود بفرستیم به روان پاک شهدا و امام خمینی(ره) که این فضا را امروز در جامعه اسلامی ما ایجاد کرده‌اند.
وی تأکید کرد: قبل از انقلاب اسلامی کجا بود این روند که یک فضای ژورنالیستی به قرآن بپردازد و با برگزاری چنین جلسه‌ای به همدلی و همزبانی براساس محور قرآن کمک کند؛ اینکه خبرگزاری ایکنا به عنوان یک فضای ژورنالیستی به برپایی دیدار نوروزی جامعه قرآنی پرداخته و اساتید و اهالی قرآن را گردهم آورد جزو افتخارات انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است.
همچنین، در ادامه این جلسه مجتبی ایزدی، قائم مقام شبکه قرآن سیما اظهار کرد: طی جلساتی که قرار است از این پس در شبکه قرآن سیما داشته باشیم تلاش داریم از نقطه نظرات فعالان و چهره‌های قرآنی برای ارتقای فعالیت‌های این حوزه استفاده کنیم.
وی با اشاره به حذف واژه معارف از شبکه قرآن سیما، گفت: با حذف واژه معارف از شبکه قرآن سیما، رویکرد جدید ما بیشتر به سمت قرآن خواهد رفت و برنامه‌ریزی‌های خود را به نحوی جلو می‌بریم که بتوانیم توجه بیشتری به قرآن داشته و نظر همه اساتید قرآنی را جلب کنیم.

captcha