نابغه قرآنی 12 ساله که آرزویش دیدار با مقام معظم رهبری است
کد خبر: 3810594
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲

نابغه قرآنی 12 ساله که آرزویش دیدار با مقام معظم رهبری است

گروه فعالیت‌های قرآنی - حدیث نظری، نابغه قرآنی 12 ساله از فریدون‌شهر که بدون امکانات و بهره‌مندی از استاد، در سن 7 سالگی موفق به حفظ کل قرآن کریم شده، این روزها آرزویش دیدار با مقام معظم رهبری است.

نابغه قرآنی 12 ساله که آرزویش دیدار با مقام معظم رهبری است

به گزارش ایکنا از اصفهان، حدیث نظری سال 86 در روستای دره‎بید شهرستان فریدونشهر به دنیا آمد. در سن 5 سالگی حفظ قرآن را شروع کرد و در سن 7 سالگی، یعنی در مدت زمان دو سال و بدون بهره‌مندی از امکانات و استاد، موفق به حفظ کل قرآن کریم شد.
حدیث نظری 12ساله که به دلیل حافظ کل قرآن کریم بودن، در پایه ششم ابتدایی مشغول به تحصیل است و این روزها خود را برای کنکورکارشناسی ارشد در رشته معارف قرآنی آماده می‌کند، در گفت‌وگو با ایکنا گفت: لقمه حلال را در راه پیشرفت قرآنی خودم بسیار مهم می‌دانم و تاکنون لقمه شبهناکی تناول نکرده‌ام.
وی افزود: به دلیل نبود امکانات در روستای دره‌بید، مهر امسال به اصفهان آمدیم.
وی گفت: خواهرم سه سال ونیم سن دارد و اکنون جامعه القرآن اصفهان مشغول حفظ موضوعی قرآن می‌باشد و جزء سی‌ام را نیز حفظ کرده و با استفاده از فرهنگ لغت، در حال فراگیری زبان انگلیسی قرآن است.
پدر این نابغه قرآنی که تلاش‌های مستمر خود و مادرش را باعث پیشرفت فرزندانش می‌داند، از آرزوی خود و فرزندش برای دیدار با مقام معظم رهبری می‌گوید که چندین مرتبه برای دیدار با ایشان با مسئولان مختلف نامه‌نگاری کرده‌ایم، ولی تاکنون از سوی هیچ ارگانی اقدامی برای این برقراری این دیدار صورت نپذیرفته است.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
افشاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۲۰:۴۶
0
0
احسنتم حدیث جان موفق باشی
captcha