ترویج کلاس‌های قرآن خانگی در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3926696
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹

ترویج کلاس‌های قرآن خانگی در آذربایجان‌غربی

مسئول امور بانوان دفتر جبهه فرهنگی آذربایجان‌غربی بیان کرد: کلاس‌های قرآن خانگی با اعزام مربیان قرآنی در هر محله از سوی مؤسسه علوم قرآنی یاسین ارومیه برگزار می‌شود.

ترویج کلاس‌های قرآن خانگی در آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، به نقل از روابط عمومی دفتر جبهه فرهنگی آذربایجان‌غربی، معصومه وجدانی، مسئول امور بانوان دفتر جبهه فرهنگی آذربایجان‌غربی، با اشاره به اهمیت برگزاری مستمر کلاس‌های قرآنی با محوریت آموزش و‌ ترویج فرهنگ قرآنی اظهار کرد: یکی از مؤسسات فعال در این زمینه مؤسسه علوم قرآنی یاسین بوده که با شناسایی و تقویت ظرفیت بانوان در هر محله و اعزام مربیان قرآنی این‌ کلاس‌ها را با جدیت دنبال می‌کند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در راستای اهمیت آموزش‌ قران کریم تصریح کرد: تقویت فرهنگ قرآنی در جامعه موجب تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

وجدانی اظهار کرد: در حال حاضر موسسه علوم قرآنی یاسین و دفتر فعالان جبهه فرهنگی اجتماعی به دنبال رصد و شناسایی بانوان فعال قرآنی در محلات است که پس از آن،‌ با استفاده از ظرفیت هر محله با ایجاد کانون‌های قرآنی فعالیت‌ها ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه نباید شیوع ویروس کرونا مانع و سدی در برابر کلاس‌های قرآنی شود، بیان کرد: مؤسسه علوم قرآنی یاسین از بدو شیوع کرونا، با فعالیت‌هایی از قبیل تولید ماسک، ضد عفونی معابر و برگزاری جلسات مجازی قرآنی گام مهمی در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی برداشته است.

وجدانی در ادامه از بانوان فعال در زمینه‌های فرهنگی و مذهبی خواست تا با مراجعه به دفتر مؤسسه علوم قرآنی یاسین و تکمیل فرم علاقه‌مندی همکاری‌های لازم را با این مؤسسه داشته باشند.

انتهای پیام
captcha