حجت‌الاسلام مظلومی دارای پشتکار و اخلاق حسنه بود
کد خبر: 3951008
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
آیت‌الله هادوی تهرانی:

حجت‌الاسلام مظلومی دارای پشتکار و اخلاق حسنه بود

استاد حوزه علمیه در پیامی ارتحال حجت‌الاسلام مظلومی را تسلیت گفت و تأکید کرد: ایشان با اخلاق حسنه و پشتکار فراوان خدمات با ارزشی به نظام اسلامی به ویژه بعثه مقام معظم رهبری ارائه کرد.

حجت‌الاسلام مظلومی دارای پشتکار و اخلاق حسنه بودبه گزارش ایکنا، آیت‌الله مهدی هادوی تهرانی در پی ارتحال فاضل فرزانه حجت‌الاسلام و المسلمین مظلومی پیام تسلیتی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

الَّذِينَ يُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَيَخْشَوْنَهُ وَلَا يَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ وَكَفَىٰ بِاللَّهِ حَسِيبًا(الأحزاب، ٣٩) 

ارتحال دوست دوست داشتنی، فاضل فرزانه حضرت حجةالاسلام و المسلمین آقای دکتر مظلومی(رحمة الله علیه) موجب کمال تأسف و تأثر گردید. آن عزیز سفر کرده با اخلاق حسنه و پشتکار فراوان خدمات با ارزشی به نظام اسلامی به ویژه بعثه مقام معظم رهبری مدظله العالی نمود.

اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه اسفناک به رهبر معظم انقلاب (دامت توفیقاته) و همکاران ایشان در بعثه و خانواده محترم آن مرحوم برای آن مبلغ مخلص، هم‌نشینی با محمد و آل محمد (علیهم السلام) و برای تمام بازماندگان و علاقه‎‌مندان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه ایزد بی بدیل خواستارم. 

مهدی هادوی تهرانی 

قم آشیانه آل محمد (علیهم السلام) 

11 بهمن 1399 16/ جمادی الثاني 1442

انتهای پیام
captcha