تشییع پیکر شهید امروز مقاومت در جنین
کد خبر: 4048031
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷

تشییع پیکر شهید امروز مقاومت در جنین

اردوگاه جنین با اشک، شعار و درخواست انتقام، پیکر شهید مقاومت، احمد ناصر السعدی را تشییع کرد، جنبش حماس نیز ضمن ابراز تسلیت ملت فلسطین را به تشدید رویارویی و مقابله با تجاوزات نظامیان و شهرک‌نشینان اشغالگر اسرائیلی و دفاع از ساکنان جنین فراخواند.

تشییع‌جنازه شهید امروز مقاومت در جنین و بیانیه حماس

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، شهر جنین امروز پیکر شهید مقاومت، احمد ناصر السعدی را تشییع کرد.

این شهید در مقابله با هجوم صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین مورد اصابت گلوله نیروهای اشغالگر قرار گرفت و به شهادت رسید.

مراسم تشییع پیکر بعدازظهر امروز شنبه از بیمارستان ابن‌سینا جنین به سمت منزل شهید در شهرک برقین برگزار شد. پیکر این شهید پس از تشییع و اقامه نماز، در قبرستان شهدای اردوگاه جنین به خاک سپرده شد.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با ادای سوگند برای گرفتن انتقام این شهید، خواستار افزایش مقاومت در تمام شهرها علیه اشغالگران صهیونیست شدند. آن‌ها شعارهایی در دفاع از آرمان فلسطین و مقاومت و مقابله با اشغالگران سر دادند.

احمد ناصر السعدی مشهور به ابو اسلام، رزمنده مقاومت صبح امروز در جریان درگیری مسلحانه با نیروهای اشغالگر در اردوگاه جنین به شهادت رسید.

به گفته منابع بیمارستانی، السعدی، از ناحیه سر و سینه مورد اصابت دو گلوله سربازان اشغالگر  قرار گرفت.

رزمندگان مقاومت در جنین با استفاده از سلاح‌های خودکار و تله‌های انفجاری با اشغالگران مقابله کردند، منابع خبری از آسیب دیدن یک خودرو نظامی اسرائیلی خبر داده‌اند.

جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای، با تسلیت گفتن شهادت احمد السعدی از مبارزان مقاومت در جنین، ملت فلسطین را به تشدید رویارویی و مقابله با تجاوزات نظامیان و شهرک‌نشینان اشغالگر اسرائیلی و دفاع از ساکنان جنین فراخواند.

در این بیانیه آمده است: خون شهدای فلسطینی که خداوند در این ماه مبارک آنان را برگزیده، هرگز هدر نخواهد رفت و دلاورمردان مقاومت به عهدی که با شهدا بستند، پایبند هستند و ملت فلسطین و امت اسلامی در انتظار وعده پیروزی خداوند است.

انتهای پیام
captcha