میزبانی جزایر خلیج فارس از کاروان قرآنی فجر سلیمانی + عکس
کد خبر: 4071096
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱

میزبانی جزایر خلیج فارس از کاروان قرآنی فجر سلیمانی + عکس

۱۰ محفل انس با قرآن و جشن عید ولایت از سوی مؤسسه اظهرالجمیل با همکاری سپاه دریایی استان هرمزگان در ۵ جزیره خلیج فارس برگزار شد.

محفل قرآنیبه گزارش ایکنا، سروش عظیمی، مدیرعامل مؤسسه اظهرالجمیل الاعلی مشهد از افتتاحیه محافل انس با قرآن کریم کاروان قرآنی فجر سلیمانی با همکاری سپاه دریایی استان هرمزگان و این مؤسسه قرآنی خبر داد و گفت: این مراسم در شب عید قربان همزمان با نماز مغرب و عشا با حضور کارکنان نیروی دریایی سپاه مسجد تمب کوچک و مسئولان اولین کرسی تلاوت قرآن کریم برگزار شد.

سروش عظیمی در این باره افزود: ۱۰ محفل انس با قرآن و جشن عید ولایت در پنج جزیره خلیج فارس شامل جزیره تمب کوچک، جزیره تمب بزرگ، جزیره فارور، جزیره ابوموسی و جزیره قشم برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این محافل از قاریان و موذنان حرم امام رضا(ع) از جمله احسان سوختانلو، سیدعباس حسینی و محمدامین کهن و قاریان نوجوان امیرعلی عطایی، مرتضی محمدی، علی‌اصغر علیپور و خواننده‌های مذهبی نوجوان محمد اسماعیلیان و پوریا بلوکی و محمدرضا مرادی و اجرای گروه تواشیح و سرود شمس‌الهدی استفاده شد.

عظیمی افزود: بنابر منویات مقام معظم رهبری در خصوص احیاء و ارج نهادن به امر قرآن‌خوانی و اهمیت جایگاه قرآن با همکاری نیروی دریایی سپاه هرمزگان در مناطق محروم، به مناسبت دهه ولایت، ۱۰ کرسی تلاوت قرآن برگزار شد.

وی توضیح داد: حساسیت و اهمیت بسیار بالای مسئله ولایت و رهبری از جمله موضوعاتی است که جای آن دارد از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری نخبه‌های قرآنی کشور برای تبیین این دهه استفاده شود.

وی گفت: در این دهه مساجد خلیج فارس را با نور قرآن مزین می‌کنیم و انتظار می‌رود در راستای آن برنامه‌های معنوی با کیفیت بالاتر با هدف آشتی دادن نسل نوجوان و جوان و کودکان با مساجد و احیای کرسی‌های تلاوت و قرآن‌خوانی در مساجد صورت گیرد.

در پایان از این کاروان قرآنی توسط نیروی دریایی سپاه هرمزگان تجلیل شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha