مسئولان به فضاسازی شهر در ایام فاطمیه اقدام کنند
کد خبر: 4103959
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
‌امام جمعه موقت گچساران:

مسئولان به فضاسازی شهر در ایام فاطمیه اقدام کنند

امام جمعه موقت گچساران گفت: از مسئولان شهرستان درخواست داریم که نسبت به فضاسازی شهرمان در ایام فاطمیه هم احترام قائل شویم و سعی کنیم مجالس و روضه فاطمیه در مناطق مختلف شهرمان و حتی در منازل هم داشته باشیم که موجب رزق و برکات بسیاری است.

حجت‌الاسلام علیرضا صفایی، امام جمعه موقت گچساران

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام علیرضا صفایی، امام جمعه موقت گچساران، امروز، 11 آذرماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گچساران، ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: تقوا آن است که خداوند در جایی که فرمانت می‌دهد غائب نبیند و در آنجایی که تو را نهی کرده است حاضر نبیند، یک انسان مؤمن نباید هیچ‌گاه در مجلس معصیت حاضر شود. امروز انقلاب اسلامی در حال حرکت به سمت قله‌های پیشرفت است و به کوری چشم دشمنان راه و مسیر انقلاب اسلامی همچنان با قدرت ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به 16 آذرماه، روز دانشجو بیان کرد: زمانی در دانشگاه‌ها، دانشجویانی علیه ظلم و ستم مبارزه کردند و به‌عنوان الگویی بزرگ به جامعه معرفی شدند و امروز هم دانشگاه و دانشجو باید مظهر عدالت‌خواهی و مبارزه با ظلم و ستم باشد. متأسفانه هفته‌های گذشته در برخی دانشگاه‌های ما اقدامات خوبی صورت نگرفت و کارهایی در بحث فتنه اخیر دشمن انجام شد که برای دانشگاه یک لکه ننگ به‌شمار می‌رود.

امام جمعه موقت گچساران در ادامه با اشاره به شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا(س)، تصریح کرد: فاطمیه اول را تسلیت عرض می‌کنیم و از مسئولان شهرستان درخواست داریم که نسبت به فضاسازی شهرمان در این ایام هم احترام قائل شویم و سعی کنیم مجالس و روضه فاطمیه در مناطق مختلف شهرمان و حتی در منازل هم داشته باشیم که موجب رزق و برکات بسیاری است.

حجت‌الاسلام صفایی ادامه داد: باید توجه داشت که تربیت و پرورش فرزند در سیره اهل بیت(ع) بسیار مورد توجه قرار گرفته است. نکته بعد اینکه اخیرا مقام معظم رهبری بیانات ارزشمندی در دیدار با بسیجیان سراسر کشورمان داشتند و از اهمیت بسیج فرمودند و به سخنان حضرت امام(ره) هم درباره ارزش و اهمیت بسیج اشاراتی داشتند.

وی افزود: در فتنه اخیر بسیاری از نیروهای امنیتی، نظامی و بسیجی ما به شهادت رسیدند؛ این عزیزان با دست خالی به میدان آمدند، اگرچه قدرت استفاده از سلاح را داشتند، اما به خاطر اینکه برخی فریب‌خوردگان فرزندان این کشور بودند پس صبر راهبردی کردند.

امام جمعه موقت گچساران یادآور شد: در فضای مجازی یکبار ندیدیم که سلاحی از نیروهای مسلح ما به سرقت رفته باشد چون سلاحی هم به همراه نداشتند و به وسط میدان آمدند و از جان و ناموس و اموال ملت صیانت کردند. امروز انقلاب اسلامی در حال حرکت به سمت قله‌های پیشرفت است و به کوری چشم دشمنان راه و مسیر انقلاب اسلامی همچنان با قدرت ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام
captcha