استخدام فرزندان شهدا پیگیری شود
کد خبر: 4127509
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳

استخدام فرزندان شهدا پیگیری شود

فرماندار ویژه مهاباد گفت: استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد این شهرستان در دستگاه‌های اجرایی مختلف پیگیری و تا حصول نتیجه رصد می‌شود.

حسن عباسی فرماندار مهاباد

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حسن عباسی، فرماندار ویژه مهاباد ۲۰ اسفند در دیدار با خانواده‌های شهدا و جانباز مهاباد به مناسبت بزرگداشت روز شهدا گفت: استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد این شهرستان در دستگاه‌های اجرایی مختلف پیگیری و تا حصول نتیجه رصد می‌شود.

وی اظهار کرد: استخدام تمام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد در قانون پیش بینی و نسبت به‌کارگیری آنان اقدام خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد ادامه داد: ملت ایران اسلامی همواره مرهون دلاوری‌ و شجاعت‌های دلیرمردانی همچون جانبازان هستند که در دوران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، جان و سلامت خود را تقدیم انقلاب، ‌نظام و کشور کردند.

وی با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران، بهترین گزینه برای انتقال پیام شهدا به نسل امروز هستند، ابراز کرد: اگر فرهنگ ایثار و شهادت نبود، شاهد پیشرفت کشور جمهوری اسلامی ایران نبودیم.

عباسی تاکید کرد: مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید فرهنگ ایثار و جانبازی را سرلوحه کار خود قرار دهند تا پیشرفت این شهرستان محقق شود.

وی افزود: بسیاری از فعالیت‌های رزمندگان برای نسل جوان و جامعه بازگو نشده و برخی نیز ناشناس مانده‌اند که نیاز است جانفشانی‌ها و دلاورمردی آن‌ها به آحاد مردم ارائه شود.

انتهای پیام
captcha