تسلیحات مناسبی برای مقابله با آمریکایی‌ها در اختیار داریم
کد خبر: 4137843
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵
سخنگوی جنبش نُجَباء تأکید کرد:

تسلیحات مناسبی برای مقابله با آمریکایی‌ها در اختیار داریم

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نجباء بر توانایی این جنبش برای مقابله با نیروهای اشغالگر آمریکایی در عراق تأکید کرد.

به گزارش ایکنا، نصر الشمری، سخنگجوی جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق در گفت‌وگویی با روزنامه فرهیختگان درباره توانمندی‌های این جنبش، گفت: حملات مقاومت به اهداف آمریکایی به‌شدت بایکوت رسانه‌ای می‌شود.

وی افزود: مردم عراق پیش‌تر آمریکایی‌ها را با لگد از در بیرون کرده بودند، اما اشغالگران در زمان داعش بار دیگر از پنجره وارد کشور شدند.

نصر الشمری تصریح کرد: در صورت تأخیر در خروج اشغالگران از عراق، باید همه پایگاه‌هایشان هدف قرار گیرد تا وادار به فرار شوند.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: بیرون راندن آمریکایی‌ها با تسلیحات مناسبی که به‌راحتی در دسترس مقاومت عراق است، امکان‌پذیر است.

نصر الشمری در رابطه با نقش گروه‌های مقاومت در معادله بازدارندگی در برابر رژیم صهیونیستی نیز گفت: جنگ ما با رژیم غاصب صهیونیستی ادامه دارد، خواه رویارویی نظامی در فلسطین ادامه داشته باشد و چه متوقف شود. ما حتی یک لحظه در ارسال اسلحه و انتقال تجربه نظامی به برادران فلسطینی خود تردید نخواهیم کرد و همچنین برای مشارکت میدانی در چنین کارزاری بسیار مشتاق هستیم.

وی بیان کرد: میدان نبرد رزمندگان مقاومت از فلسطین گرفته تا لبنان، سوریه، عراق، یمن، بحرین و... به عرصه‌ای واحد تبدیل شده ا‌ست. شاید این عرصه بسیار گسترده‌تر شود، امری که در آینده و در جنگ ناگزیر با رژیم غاصب صهیونیستی، آشکار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha