۵۷ مسکن ویژه محرومان در سردشت احداث شد
کد خبر: 4162548
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸
توسط بنیاد علوی؛

۵۷ مسکن ویژه محرومان در سردشت احداث شد

دبیر بنیاد علوی در سردشت گفت: احداث بیش از ۱۰ چمن مصنوعی، ساخت ۵۷ مسکن محرومان، تخصیص وسایل و امکانات برای تجهیز بوستان‌های روستایی و مبلمان شهری از جمله اقدامات این بنیاد در سردشت هستند.

باباخان اسکندری فرماندار سردشتبه‌گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ناصر عابدی دبیر نهاد بنیاد علوی در سردشت ۲۳ مرداد با باباخان اسکندری، سرپرست فرمانداری شهرستان به‌منظور بررسی مسائل و مشکلات و جذب اعتبارات و تجهیزات بیشتر برای رفع محرومیت شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرپرست فرمانداری سردشت در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های بنیاد علوی در راستای رفع محرومیت شهرستان، اقدامات این بنیاد را ارزشمند خواند و گفت: این شهرستان در همه حوزه‌ها شاخص‌ پایینی دارد و نیازمند اقدامات بیشتر و مؤثرتر بنیاد هستیم.

باباخان اسکندری افزود: بایستی مشکلات و موانع همراه با نیازمندی‌ها شناسایی سپس با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی نسبت به تهیه و تامین و رفع موانع گام برداشت.

دبیر نهاد بنیاد علوی در سردشت هم در این دیدار اظهار کرد: احداث بیش از ۱۰ چمن مصنوعی، ساخت ۵۷ مسکن محرومان، تخصیص وسایل و امکانات برای تجهیز بوستان‌های روستایی و مبلمان شهری، مفرش کردن مساجد، توزیع بیش از یک هزار بسته معیشتی، آموزشی و فرهنگی، آسفالت و به‌سازی جاده‌های روستایی و اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی تنها بخشی از اهم اقدامات بنیاد علوی در سردشت است.

ناصر عابدی تصریح کرد: در حال حاضر نیز برای اجرای طرح هادی برای هر روستا چهار میلیارد ریال و در مجموع برای ۱۰ روستا ۴۰ میلیارد ریال همراه با به‌سازی و آسفالت جاده روستایی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال تخصیص یافته و احداث ۵ چمن مصنوعی نیز در دستور کار است.

 

 

انتهای پیام
captcha