اعلام نفرات برتر بخش بانوان چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله استانی در آذربایجان غربی
کد خبر: 4162558
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹

اعلام نفرات برتر بخش بانوان چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله استانی در آذربایجان غربی

اسامی نفرات برتر بخش بانوان چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله استانی آذربایجان غربی در شوط معرفی شدند.

حافظ ابراهیمی رئیس اداره قرآنی اوقاف آذربایجان غربیحافظ ابراهیمی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا اسامی نفرات برتر بخش بانوان چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله استانی آذربایجان غربی در شوط را معرفی کرد که به میزبانی منطقه آزاد ماکو برگزار شد.

وی افزود: در حفظ ۵ جزء بانوان، زینب فروغی از شهرستان ارومیه نفر اول، سحر مظفری از شهرستان خوی نفر دوم، کبری فرج‌زاده قلعه از ارومیه نفر سوم بوده و در رشته حفظ ۱۰ جزء رعنا محمدی از شهرستان خوی مقام اول، فریده افسونی از شهرستان ارومیه مقام دوم و افسانه رستم‌زاده از شهرستان شوط نفر سوم هستند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: زهرا میرزاعلیپور، زهرا حسنی و لیلا صادقی همگی از ارومیه به ترتیب نفرات برتر  رشته حفظ ۲۰ جزء شدند و نیز رقیه علی اصغریان از ارومیه در رشته حفظ کل مقام اول را کسب کرد.

وی زهرا اصغری از خوی، فاطمه عمرزاده از ارومیه و زهرا چاوش‌زاده از خوی را نفرات اول تا سوم رشته ترتیل معرفی و اضافه کرد: سمیرا مهدیان در رشته تحقیق از ارومیه مقام اول و زینب زرپرور در دعاخوانی از خوی مقام اول را کسب کردند.

 

انتهای پیام
captcha