نمایش «قصه مجنون» در لنده اجرا شد
کد خبر: 4167688
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱

نمایش «قصه مجنون» در لنده اجرا شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنده از اجرای نمایش قصه مجنون، به نویسندگی و کارگردانی فردین یزدانی در منزل شهید والامقام سردار جان محمد کریمی در این شهرستان خبر داد.

عوامل نمایش «قصه مجنون»

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، اسماعیل زارعی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده امروز، 18شهریورماه در جمع عوامل نمایش قصه مجنون در این شهرستان، گفت: نمایش قصه مجنون، به نویسندگی و کارگردانی فردین یزدانی در منزل شهید والامقام سردار جان محمد کریمی اجرا شد.

وی افزود: این نمایش، روایت دو خانواده است که فرزندشان در عملیات کربلای ۵ و پدخندق مفقود‌الاثر شدند و پدر قاسم قصد مشرف شدن به کربلای معلی را دارد، اما قبل از عزیمت برای فرزند شهیدش خواستگاری می‌رود در میانه مسیر با مادر سردار شهید جان‌محمد کریمی برخورد می‌کند، پدر و مادر قاسم از مادر شهید کریمی درخواست می‌کنند که دعا کند تا فرزندشان به آغوش خانواده برگردد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده بیان کرد: این نمایش برای شرکت در جشنواره تئاتر خیابانی معبر توسط گروه هنری هلیا به سرپرستی رضا رفیعی تهیه شده است.در این نمایش فردین یزدانی، زینب هاشمی، حاجیه هوریجان صالحی مادر شهید کرمی، سید محمد زکی‌نژاد، حسین یزدانی‌اصل، تمنا ریاحی و نازنین زهرا پاداش نقش آفرینی می‌کنند.

یادآور می‌شود، پیکر مطهر شهید جان‌محمد کریمی بعد از ۲۷ سال به زادگاهش سرآسیاب لنده بنا بر خوابی که مادرش می‌بیند، آورده می‌شود.

انتهای پیام
captcha