سرپرست دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی تعیین شد
کد خبر: 4169891
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴

سرپرست دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی تعیین شد

طی حکمی از سوی رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی «رضا سلامت‌پناه» به عنوان سرپرست دبیری شورای تخصصی توسعه فرهنگ قرآنی منصوب شد.

رضا سلامت‌پناه

به گزارش ایکنا، طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی «رضا سلامت‌پناه» به عنوان سرپرست دبیری شورای تخصصی توسعه فرهنگ قرآنی» منصوب شد. متن این حکم بدین شرح است؛

«برادر فاضل و انقلابی، جناب آقای رضا سلامت‌پناه

حمد و سپاس خدایی را سزاست که سالیان متمادی توفیق خدمت به قرآن را در نظام اسلامی نصیب جنابعالی نمود. تجارب ارزنده شما در فرایند تأسیس تا پیگیری تحقق منشور توسعه فرهنگ قرآنی و اسناد راهبردی آن در این سالیان، سرمایه گران‌سنگی است که با عنایت خداوند متعال می‌تواند، همچون چراغی فروزان، امتداد این مسیر را میسر نماید.

جنابعالی را به دلیل این تجارب ارزشمند و دارا بودن اندیشه‌ای پویا به «سرپرست دبیری شورای تخصصی توسعه فرهنگ قرآنی» منصوب می‌نمایم.

امید آنکه ذیل توجهات خاصه حضرت ولی‌عصر(عج) و در راه کسب رضایت نایب عزیزشان، در انجام امور محوله موفق و مؤید باشید. ان‌شاءالله

محمد قمی

رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی»

یادآور می‌شود، طی روزهای گذشته دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی از شورای عالی انقلاب فرهنگی به سازمان تبلیغات اسلامی منتقل شد. پیش از این به ترتیب حجت‌‌الاسلام والمسلمین حمید محمدی و محمدجواد آل‌احمد، مسئولیت دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی را برعهده داشتند.

انتهای پیام
captcha